24 November! :)

Emma Johansson / 24 November, 2013 - 14:06 / Allmänt

Hej igen hurrni. Mitt bloggande har inte vart bra men har inte haft någon blogglust vilket jag har nu så de är nice :) jag mår hur bra som helst. Vad har ni gjort dom dagarna jag inte har bloggat då? :) har ni haft det bra? jag har beställt en iPhone5s för inte så länge sen och igår beställde jag lite Victoria Secret saker, 2 parfymer och 2 body lotions, längtar tills allt kommer :)
 
Mamma har också fyllt år, umgåtts med polare och varit i stallet, allt är på topp just nu och jag mår super duper bra, i Fredags tittade jag & mamma Idol och käkade Fredagsgott, var en jätte bra dag och så red jag Wilma på lektionen och jag tycker det gick bra men jag är så van att rida en snabb och het ponny så de va stor skillnad att rida henne men det gick bra iallafall så det är ju bra :)
 
Går också bra i skolan nu men det är engelskan jag måste kämpa på med så jag fixar den kursen de här året, orkar verkligen inte ha kvar engelskan i 3an, vill verkligen bli av med den nu, inte länge kvar i skolan nu, jippiii! :D
 
Jag & Linnea tog en promenad med hunden och jag kom hem för inte alls länge sen, ljuger om jag säger att det var skit varmt ute för de var de då inte men de va bara att ta på sig varma kläder, haha. Tänker hoppa in i duschen snart så har jag gjort bort de, vad ska ni göra resten av dagen då? :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: