Godmorgon, 09.06!

Emma Johansson / 30 Maj, 2013 - 09:06 / Allmänt

Godmorgon! sitter just nu i skolan och har typ inte haft nån lektion ännu, börjar först 10.30, kom till skolan vid 8 och väntade på att idrotten skulle börja med jag pratade med Lennart och jag behöver inte gå på idrotten imorgon och fick sluta idag så nu är jag klar med idrotten, läser inte det nå mer. Klagar inte, riktigt riktigt skönt! nästa lektion är matte sen är de svenska och sist engelska, slutar 14.15 idag så blir att fara hem och ligga i solen innan jag far på AM teorin som börjar 16.00. Igår red jag Fabbe på hoppträningen och det gick bra, vi värmde upp i skritt och trav och lite bommar och så hoppade vi över ett litet hinder innan vi kände på våghindret, den hoppade vi en bana på 7 hinder :) det var riktigt riktigt varmt igår så vi hoppade inte så jätte mycket, vi red ute och solen lega på, på hoppbanan. Jag är nöjd :) klockan 7 fick vi strömavbrott så kunde inte blogga när jag va hemma sen fick vi tillbaka strömmen typ efter klockan 00.00, gissa om man vart glad, haha! jag och steffi for till stan på kvällen och va där, hjälpte henne och plugga lite och så snackade vi, hade ni en bra Onsdag? :)
en bild från tidigare hoppträning :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: