Gilla och jag väljer 10 stycken jag skriver om på bloggen ikväll :)

Emma Johansson / 10 Maj, 2013 - 18:31 / Allmänt

Sara Forss: En jätte snäll och rolig tjej som jag umgicks mycket med förut <3
 
Evelina Wallin Engman: En SJUKT snäll tjej jag aldrig har träffat, vi borde umgås nån gång <3
 
Johanna Jojjo Feldt: Du är en tjej jag inte känner men du är säker sjukt snäll <3
 
Sara Åhult: Du är en snäll tjej som är jätte duktig på att rida <3
 
Johanna Andersson: Du är en söt och snäll tjej <3
 
Kevin Lagbo: Du är en snäll och rolig kille som har gått i samma klass som mig :)
 
Sanna Rörland: Du är super super snäll tjej som har gått i samma klass som mig <3 en kompis man kan lita på :)
 
Moa Svanhem: Du är en söt och snäll tjej som verkar jätte rolig <3
 
Ylva Åberg: Du är en söt, rolig och snäll tjej <3
 
Josefin Andersson: Du är en snäll och rolig tjej som är jätte duktig på att rida <3
 
hoppas ni är nöjda!  :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: