02.14, nattinlägg!

Emma Johansson / 05 Maj, 2013 - 02:14 / Allmänt

Nattinlägg! haft en bra Lördag, jag och Linnea tog 12.50 bussen till stan, vi fikade på alla tiders och gick runt på olika affärer, fick även med mig hem ett jätte bra läppstift eller de är mer som ett läppglans, bilder kommer imorgon och så for vi till Coop efter de, sen hem och käka och chilla och sen iväg igen till Coop fast med mamma, handlade bland annat lördagsmys (godis) haha, känner verkligen att jag måste minska med sötsaker, käkar de så himla ofta, ska nog minska med de och börja gymma istället, sjukt mycket bätte, tänk att ha värsta vältränade kroppen till sommaren och så går man och solar så man blir lite brun iallafall och sen solar man uta tusan till sommaren dom dagarna de är sol och varmt, fett nice ju (y) de måste vi göra ju Linnea, vad tycker du om de? jag tycker det låter bra,
 
hoppas ni har haft en bra Lördag, godnatt och så hörs vi igen när jag har vaknat och sånt, kram!
Postat av: Linnea

Jaaaa vi gymmar!! :D

2013-05-05 @ 11:05:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: