Söndag, sista dagen på sportlovet!

Emma Johansson / 10 Mars, 2013 - 15:29 / Allmänt

Tja, då var de Söndag igen och de här är sista dagen på mitt sportlov men har ändå inte skola i 2 hela veckor, ska praoa på Lindex sen är de tror jag 5 skoldagar bara och sen är de lov och jag far till huvudstaden, nice <3 igår var jag med Linnea, vi for till stan så sov hon över och vi tittade mello, stort stort grattis till Robin Stjernberg som vann hela mello och Ulrik som kom på en tredjeplats, ni är grymma <3
 
Idag har jag och Linnea gått på en promenad med hunden och så har jag tagit en skön dusch, sitter nu i morgonrock och ska strax slå igång musik igen, älskar att lyssna på musik, kan verkligen inte vara utan de. Senare följer jag och Linnea med till Coop, mamma & pappa ska handla, nice och så ska jag titta Johan Falk ikväll, vad ska ni göra idag då? :)
asså ååhhhh vad jag älskar att blogga, de här är verkligen som en dagbok utan lås, som folk kan komma åt. Riktigt riktigt kul och jag älskar verkligen att det är folk som går in på min blogg, jag vet att jag får både bra och inte bra kommentarer men är man bloggare så får man räkna med det, men jag ska inte ta åt mig av dåliga kommentarer, bara att spola ner dom och fortsätta, de är det bästa <3 ha de grymt så hörs vi senare!
 
/ emma
Postat av: Lina

Är väll så man bloggar för att folk ska kunna läsa .Ja så äre nog . :)

2013-03-10 @ 16:41:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: