Måndag, snart Tisdag! :)

Emma Johansson / 25 Mars, 2013 - 21:10 / Allmänt

Haft min första skoldag idag efter iallafall 3 veckor, 3 skoldagar kvar sen är de lov igen, häärligt! jag far till stockholm 5 april klockan 06.00 men styrelsen i hundungdom, vi har en heldag i stan på Fredag och så är de styrelseutbildning 6-7 april. Kommer bli grymt i Stockholm, älskar huvudstaden ♥
idag efter skolan for jag hem och käkade och tittade film sen böt jag om och gick till stallet i kullen, jag och Liv har ridit ut med Minnah och Gunnar och så red vi på banan innan vi gick in med dom. Har vart en bra Måndag <3
 
Tisdag: Stan med Steffi :)
 
Onsdag: Stallet, hoppträning och fixa till Moonis <3
 
Torsdag: Pluggaaaaa :s
 
Fredag: Stallet <3
 
Lördag: Har inga planer :)
 
Söndag: Tv kväll :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: