Fredag, härliga fredag <3

Emma Johansson / 15 Mars, 2013 - 20:01 / Allmänt

Hejsan Svejsan! började 8 idag och slutade 2, jag och Linnea for till stallet, jag red Donder på lektion och sen for vi till marknaden, jag köpte varma chips, en korv, haha, remmar och hundgodis till gossen :) är nu hemma och ska strax slänga mig i soffan och njuta av att det är Fredag :)
 
Lördag: Rida Minnah, Livs ponny <3
 
Söndag: Tv dag <3
 
Måndag: Ta de lungt :)
 
Tisdag: Stallet <3
 
Onsdag: Stallet, hoppträning :)
 
Torsdag: Ska på nån UF mässa med klassen, annars blir det en lugn dag :)
 
Fredag: Stallet, käka på thai med styrelsen i hundungdom :)
 
Lördag: Har inga planer :)
 
Söndag: Tv dag <3
 
alla har vi varit små ♥
Postat av: Lina

Nå äre så att alla varit små :)

2013-03-15 @ 21:24:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: