love you kusinvitamin, du betyder sjukt mycket för mig ♥

Emma Johansson / 08 Mars, 2013 - 18:02 / Allmänt

Tjena moss! for till stallet idag och fixade åt Moonis och red Fabbe på lektionen, vi jobbade med skänkelvikningar och det gick jätte bra för mig, jag är jätte nöjd med Fabbe idag, super duktig ponny! vi for bara på Jysk och körde hem Steffi innan vi for hem och är nu hemma och har käkat min favorit glass Ben & Jerrys, sjukt god glass :) blir att käka tacos idag och umgås med Steffi, blir en bra Fredag <3 har 2 dagar kvar av lovet och sen blir de praktik i 2 hela veckor på Lindex sen är de skola i några dagar sen är de lov och jag far till underbara huvudstaden, grymt <3
 
love you kusinvitamin, du betyder sjukt mycket för mig ♥
Postat av: Linnea

Du är den bästa som finns! Love you <3

2013-03-08 @ 18:48:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: