Torsdag och min första jobbdag :)

Emma Johansson / 20 Juni, 2013 - 16:56 / Allmänt

Halloj. Sov över hos Linnea igår till idag men vi var inte uppe så länge för jag började 8 idag, de är så att i förrgår så ringde dom och att jag har fått jobb, alltså sommarjobb och jag är skit glad över de. Wihooo, hade min första dag idag. Är ledig imorgon eftersom det är midsommar och sen är det helg, kommer att jobba till 11 Juli, 12 Juli far vi till Rix Fm i Luleå, kommer att titta på Danny Saucedo, Anton Ewald, Erik Gadd, Zara Larsson, Agnes Carlsson och Robin Stjernberg. Kommer bli super kul. Får min lön 26 Juli och 16 augusti far jag med Linnea och dom till Kalix. Dagen efter far vi med morgonplanet till Stockholm och där kommer jag och Linnea att fa in till stan och shoppa innan vi hoppar på planet igen och far till Turkiet i en vecka. Kommer bli en grym sommar med roliga saker och roliga människor, love life ♥
 
Hade ju min första jobbardag idag sen for jag och köpte mat från dannes och for hem och käkade de och lite senare så så körde pappa och mamma mig och Linnea till gymmet men de va stängt idag :( vi får gymma på Måndag istället men vi var ute och sprang lite medans mamma och pappa va inne på Coop sen for vi till sporthallen igen och väntade på agnes. Nu är jag hos Linnea och har vart här ett tag, blir att gå hem snart och beställa en USA bikini som jag ska ha med till Turkiet, beställa en bloggdesign från Anna Form, snacka med syrran och duscha. Ha en grym dag allihopa och så hörs vi igen sen :)
de där är min smarta kusin, haha (de med grönt har jag skrivit) :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: