Söndag och jobb imorgon :)

Emma Johansson / 23 Juni, 2013 - 13:43 / Allmänt

Helluuu! fått sova ut idag också, skönt som tusan. Imorgon är det jobb igen, upp 05.30 för börjar jobba 06.30 och slutar 14.30 men då är jag glad när jag får min lön sen. Wohooo. Slutar jobba 11 Juli och far till Rix Fm 12 Juli, kommer bli en underbar dag.
 
Har tagit en dusch och käkat frulle, ska skicka iväg ett sms till Evelina och höra om jag ska vara med henne idag och så ska jag nog fara och köpa en sluch (stavning) på gojjan som jag vela ha igår men kiosken va stängd :( jag som va så sugen, haha!
 
Hur ser era planer ut för idag? :)
 
alla har vi varit små :)
 
Postat av: A L P I E

Awwww! :)

2013-06-23 @ 17:55:11
URL: http://alpieish.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: