Haft en rolig och bra Torsdag!

Emma Johansson / 07 Juni, 2013 - 01:46 / Allmänt

Haft en rolig och bra Torsdag! Linnea sov över och vi har fotat massor och vart i Gällivare. Snart är jag klar för sängen, ska sova snart för ska upp 09.30 imorgon (fredag) ska fixa mig och fika för sen ska jag till Linnea, vi ska fota mig i klänning i parken innan vi tar 12.15 bussen till Gällivare sen är det stallet. Ska rida klockan 15.00 :) kanske sover över hos Sara imorgon också, annars gör jag nog de på Lördag, får jag veta imorgon. Hoppas ni haft en bra dag, det har jag, natti natti :)
Postat av: Ellinor

SV: Tack så mkt! :)

Ååh nej så roligt! Vad rider du för hästar?? :D

2013-06-07 @ 10:34:15
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: