15.02, Tisdag och sommarlov <3

Emma Johansson / 18 Juni, 2013 - 15:02 / Allmänt

Goddag! vet att jag hade skit dålig uppdatering igår, förlåt för det. Ska berätta om gårdagen och vad jag har för planer för idag. Igår fick jag verkligen sova ut, så himla skönt efter allt slit och kämpande i skolan. Nu får jag verkligen ta de lugnt och njuta. For till stan med Steffi och Jackie igår, själv hade jag typ en 10 med mig så kunde inte köpa fika själv men Steffi och Jackie fikade på alla tiders och så gick vi runt lite i stan :)
 
Idag är de Tisdag och jag har duschat, fikat och tittat lite tv. Ska ut med hunden sen och så ska jag och Linnea fara ut och äta och fira att hon har fått jobb, grattis kuuusinvitamiiiin, love you ♥ blir också att snacka skype med Linnea Hedberg :)
 
vad ska ni göra idag? :)
Postat av: Joanna D. Hansson

SV: Tack du! Ja det har jag haha :D

2013-06-20 @ 20:28:33
URL: http://joannadhansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: