Tisdag, frissan på Torsdag :)

Emma Johansson / 30 Juli, 2013 - 13:25 / Allmänt

jag har haft kass uppdatering jag vet men hade iallafall en bra dag igår. Gick med hunden innan jag promenerade till Linnea och vi gjorde instagram videos, haha så kul det va. 2 finns uppe på min instagram, Cornetto4 heter jag, in och titta :) idag är de Tisdag och jag har fikat och tittat lite tv, ska strax hoppa i kläderna och borsta tänderna och klockan 2 ska jag och Linnea gå till kiosken, hon ska hämta ut nått paket, tar med hunden så han får röra på sig. Sen hoppar jag in i duschen :) kan de bli torsdag nuuuu, ska till frissan och längtar svin mycket. Ska stoppa i röda slingor, resultat får ni såklart :)
 
18 dagar kvar till Stockholm och Turkiet, ska bli så kuuuuul allt. Snart lyyyfter viiiiii :D
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: