Måndag och jag har sommarlov <3

Emma Johansson / 15 Juli, 2013 - 18:00 / Allmänt

Nu är det Måndag och jag har sommarlov, så himla skönt att inte behöva gå till jobbet nåmer. Wihooo. Har haft 2 grymma dagar i Luleå, 2 dagar jag aldrig kommer att glömma. Igår kom jag hem på dan från Linda, sov över där och sen for jag till sikis och va där med familjen. Emil är i Boden så han va inte där :) idag har jag vart på Ica och Coop med Linnea men vart inte som Linnea hade tänkt sig. Hon glömde kortet hemma så vi gick till Coop och käkade lite på frasses innan vi tog bussen hem. Nu är jag hemma och väntar på att vi ska käka middag, vet inte vad de är för väder just nu men gissar på att det är dåligt. Regnade när jag gick hem från bussen iallafall :) i veckan ska jag gymma och vara med kusinen och nästa vecka ska jag fara till syran och så ska jag in till Luleå och Piteå på pdol, kommer bli en grym vecka :)
 
vas händer ikväll för er då? :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: