1 dag kvar :D <3

Emma Johansson / 11 Juli, 2013 - 23:01 / Allmänt

Hejsan Hejsan! jobbade min sista dag idag och så for jag och fixade ett nytt pass då mitt har gått ut. Ska ju till Turkiet i Augusti med Linnea och dom :) har också gått med hunden och nu är Linnea här, hon ska sova över inatt. Imorgon far vi till Luleå, vi ska på Rix Fm och vi ska vara där hela dan så kommer endast blogga på morgonen och kanske under tiden vi sitter i bilen. Bloggar när jag kommer hem sen också. Klockan 14.00 ska Anton Ewald signera, Robin klockan 15.00 och Danny klockan 16.00, kommer bli så kul att träffa dom innan dom ska upp på scen och sjunga. Klockan 18.00 står jag vid scen och väntar på att alla artister ska sjunga. Dom vi ska se imorgon är Danny, Anton Ewald, Robin Stjernberg, Zara Larsson, Agnes Carlsson, Eric Gadd och Elin & Lars. Kommer bli en underbar dag jag aldrig kommer att glömma, längtar jätte mycket till imorgon. Bilder och filmer kommer ut på bloggen :)
 
vilka ska dit? :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: