www.hooks.se

Emma Johansson / 23 Januari, 2013 - 21:49 / Allmänt

Helluuuuu! börjat skolan tidigt idag och hurreniii, jag fick godkänt på mitt matteprov, riktigt nice :) efter skolan for jag och mamma och köpte en korv i baguette och en pucko och sen for vi till stallet, jag har hopptränat med Fabbe idag och det gick bra, jag är nöjd. Ska strax fortsätta att titta på hööks hemsida vad mer jag ska beställa, vet en tröja jag ska beställa iallafall som är perfekt att ha under ridvästen :)
 
Vet ni vad jag ska göra om 3 dagar och vars jag ska åka? :) JAG SKA ÅKA TILL KIRUNA OCH TITTA PÅ OSCAR, ISAK & BENNY, KOMMER BLI SÅ HIMLA ROLIGT ATT FÅ TRÄFFA DOM. AAAAAHHHHHHHHHHHHHHH <3
 
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=120241&deptid=84&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
den här tröjan ska jag beställa fast i svart, j*vligt snygg <3
www.hooks.se
Postat av: Alva

Sv; Toppen med mig! :) Hur många unika har du per dag? :D Eller frågade jag det förut?...;)

2013-01-23 @ 22:47:54
URL: http://alvac.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: