Vad tycker ni? :)

Emma Johansson / 19 Januari, 2013 - 22:23 / Allmänt

Jag är ju en tjej som verkligen älskar rosa så självklart ska min blogg vara rosa :) vad tycker ni om den nya designen Hanna Fredriksson har gjort till mig, allt ät fixat och de är såhär den kommer se ut nu :) stort stort tack till dig Hanna, den är super super fin :) Vad tycker ni om den, hiss eller diss? :)
Postat av: Lina

Tycker om din blogg .Snygg du skriver bra i den :) Ha en bra lördagskväll :)

2013-01-19 @ 22:37:02
Postat av: Lina


Du har en plats i mitt hjärta
en plats..fylld med både
glädje & smärta, den delen kan du aldrig *
ta ifrån mig, inte ens om någon annan
skulle få dig, nej dig kommer jag aldrig
att glömma , i ett hörn kommer du alltid
att finnas för du är en människa
jag vill minnas, tro det eller
ej, jag kommer alltid
att älska
Dig.




En fin dikt....Älskar dikter

2013-01-19 @ 22:39:58
Postat av: Amanda

Hiss! :-)

2013-01-21 @ 11:09:53
URL: http://www.aampan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: