Stephenie gästbloggar! :)

Emma Johansson / 01 Januari, 2013 - 20:35 / Allmänt

Hej Emmas bloggläsare! Jag heter Stephenie och har en egen blogg där jag skriver om mitt liv, humor och massa annat. För att komma dit kan ni trycka www.blombackesflikka.blogg.se . Varför jag valde just att fråga Emma om att gästblogga här hos henne nu efter nyår är för att berätta för henne och er hur awesome hon är. Vi har känt varandra i ganska många år nu och på tal om minnen.. är så det knappt får plats nå mer. Vi har besökt luleå 2010 o kolla på idol, den här sommaren for vi till Jokkmokk och lyssnade på Andre Zuniga och vi har även pratat med Gabriel i telefonen. Gabriel är med i ett pojkband, hur coolt är inte de? han är jätte bra på att sjunga och jag är glad att vi fick en chans att prata med han. Som ni säkert vet är Emma GALEN i kändisar speciellt i Eric Saade, jag kan lova er att en dag kommer hon att vara en BOW BOW. Det är ett tag sen jag har vart med dig nu, vännen & det tycker jag verkligen att vi ska ändra på. För vi har fett kul när vi väl är med varandra :D Så vad sägs om att fara på stan fredag 4/1-2013?
 
Nu kan jag lära er ren fakta som jag gör på min blogg, blubb blubb like a fish and RAWR like a dinosaurie. Ni har väl hör denna story? ~RAWR, does NOT mean ''i love you'' in dinosaur. Did you ever see Jurassic Park? It means ''im going to fucking EAT you''~ Om inte.. så lärde ni er något nytt! Jag har också dayviews (MorotsChipzett), instagram (stepheniieB) och twitter. Men jag använder bara dayviews när jag har lust att göra om bilder, det är just därför jag har detta kontot, om ni följer mig på insta är ni bäst..Just saying. Följer alltid tillbaka, om ... ni har intressanta bilder. Vad mer kan jag skriva om.. ..i sommras fick jag en valp Jack Russel hane. Han kallas för Leo men hans riktiga namn är Myrvang Lancelot sedan har jag även mina andra hundar. Jag går i ridning och springer på mitt springband hemma och det kan jag säga er..den är smexiiig, beställde en rosa. Som jag sa om ni klickar www.blombackesflikka.blogg.se  kommer ni till min blogg, där får ni följa mitt liv, skratta åt min humor, lyssna på awesome musik och läsa ännu mer. Och mitt sista ord till er är ~Misstaget i livet är som att tappa en vas, vasen går i sönder men man kan ändå laga den , när man har lagat den så kommer alltid sprickorna alltid att synas. Vi alla är starka på något sätt, satsa allt på det ni vill nå i livet Svart hjärter (kort)~ LIVE CRAZYYYY!
Postat av: Linnea

Hej, just nu har jag en "tävling" på min blogg där jag länkar och berättar om en persons blogg i ett inlägg.
Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med, det skulle betyda mycket! <3
Här får du en direktlänk: http://linneanordqvist.blogg.se/2013/january/happy-birthday.html

P.s väldigt fin blogg :)

2013-01-01 @ 21:21:09
URL: http://linneanordqvist.blogg.se
Postat av: Kate

Hej, skulle vara jättekul om du ville vara med i dagens blogg hos mig. Du får chansen att bli länkad för över 100 läsare, du behöver inte men skulle vara kul. Kram ! P.S Förlåt om du inte gillar reklam.

http://www.nattstad.se/katestipica?id=5984127

2013-01-01 @ 21:51:25
URL: http://nattstad.se/katestipica
Postat av: Fatima

Fin blogg!^^

2013-01-01 @ 22:31:55
Postat av: Lydia

Så fin blogg du har! :)

2013-01-01 @ 22:32:35
URL: http://Http://svettfux.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: