skit snack....

Emma Johansson / 01 Januari, 2013 - 15:43 / Allmänt

tycker jag ingen ska bli utsatt för det här året. Varför is vissa slösa sin tid på att säga en dum kommentar om just den personen, nähh det är inte snällt. Bort med skitsnack 2013 och mer av kärlek. Det är viktigt och mycket roligare ♥
 
 
Va inte dum mot någon, snacka inte skit om den personen du ogillar. Gillar du inte personen, bryr dig inte om hon/han. låt personen vara. Va snäll mot varandra och visa att ni bryr er om dom ni gillar. Mycket bättre ♥
 
Jag tycket att det är så hemskt att vissa inte har det bra, vissa har inte ens en familj och vissa får dricka smutsigt vatten och har knappt någon mat. Hoja, tycker det är så hemskt. Jag har ingen emot att det är mycket utlänska i Sverige, har dom inte haft det bra innan så tycker jag dom ska få stanna där vars det är lugnt och där dom mår bra.
 
Alla är precis lika mycket värda ♥
Postat av: Lina

Nä man ska inte ljuga och va dum och såra en annan människa ,för den man sårar kan må välldigt välldigt dåligt, och ljuga till en vän som man haft länge är så dåligt gjort och hemskt och sen inte be om förlåtelse är ännu hemskare .Bra skrivit av dig .

2013-01-01 @ 16:32:03
Postat av: Lina

Ps Har själv blivit sårat av en person som både ljög och jag trodde den personen tala sanning och att den var min vän ,Men tyvärr var det inte så.Jag mådde jättedåligt i flera år och gör fortfarande .

2013-01-02 @ 09:04:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: