Ponnyakuten :)

Emma Johansson / 20 Januari, 2013 - 21:54 / Allmänt

Jag & Linnea gick på en riktigt lång promenad med Elvis idag, vi gick ända till Coop men vi åkte bil hem, haha :) Elvis är nog trött nu men de kan jag förstå också, han har ju gått så långt idag men han behöver långa promenader han också :) sånna här hundar behöver mycket motion, det räcker inte med en 10 minuters promenad/dag :) jag har redan borstat mina tänder och tatt på mig pyjamasen så de är rätt skönt. Tittade ponnyakuten tidigare och det kommer bli så kul att följa deras tid hos Tobbe :)
Postat av: Lina

Jackrussel behöver mycke motion ,Brukar promenera mest varje dag med min hund och minst fyra ggr i veckan långpromenader :)

2013-01-20 @ 22:14:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: