Nu får det väl räcka????

Emma Johansson / 15 Januari, 2013 - 16:07 / Allmänt

Henrik Barry är en kille som har medverkat i Ponnyakuten 3 med en häst som heter Helene. Han har en blogg som heter www.henrikbarry.se och super fin är den. Jag tycker så sjukt synd om honom just nu, asså att få kommentarer på sin instagram där det står bög, tjej, fan vad bögigt och dina kläder e int i min smak. Asså skärp er för f*n, låt han vara om ni inte gillar honom. En person man inte gillar tycker jag man ska skita i helt. Du är en grym person Henrik, skit i dom där kommentarerna, du är så sjukt mycket bättre än dom som skrev dom. Jag tycker ni ska ta bort kommentarerna på en endaste gång om ni inte har gjort de för dom där kommentarerna är så sjukt onödiga. Henrik ska inte behöva få såna där kommentarer. Skärp er!! jag fattar verkligen inte varför vissa kan vara dum mot honom, jag fattar verkligen inte det. Du är en grym person och det ska du veta. Du är grym på det du gör, skit i dom där som håller på med dig, du är så sjukt mycket bättre än alla dom. Jag var på din bloggträff i stockholm och stort stort tack för autografen och mössan, du är grym grabben !!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: