Ni är grymma <3

Emma Johansson / 23 Januari, 2013 - 09:28 /

Halloj! haha mitt morgonhumör är inte de bästa men de har gått över nu :) hatar alltid skolan mest på morgonen, haha :) asså tänk när vi går sista året, kommer bli så skönt :) matte lektionen börjar strax och ska spela en rond mot Julia innan men vi hörs sen, de vet ni för ni är grymma <3

Adda och spela med mig, emmajohanssson heter jag, chiaooo <3

Postat av: Alva

Sv; Inte jag heller...allt bra? :)

2013-01-23 @ 09:42:30
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: L

Grip dagen med en hjälpande och öppen hand,
det styrker och knyter många vännskapsband.
Den största glädjen i livet du kan ha,
det är å göra dina medmänniskor glad

2013-01-23 @ 18:09:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: