Nattinlägg! :)

Emma Johansson / 07 Januari, 2013 - 01:46 / Allmänt

Tja! har legat och titta youtube klipp på datan och ska om ett litet tag börja fixa mig för sängen, har inte borstat tänderna eller tvättat mig men ska göra de :) ska kolla bloggar först och de ;) lovet har vart helt fantastisk, har vart så skönt att få sova ut och slippa tänka på skolan och behöva gör nå skolarbeten. Imorgon (Måndag) är de sista dagen jag får sova ut innan skolan börjar, skulle kunna ha loooov i flera veckor till, haha ;) hoppas de är en lugn skolvecka, haha! skolan är inge kul, jag längtar jätte mycket tills jag går ut så jag slipper den där skolan sen :) godnatt på er, jag hoppas ni har haft en grym Söndag och jag hoppas ni kommer ha en grym Måndag. Imorgon (Måndag) ska jag vara med min söta kusin och så ska jag fara till stallet på kvällen och hjälpa Julia med hennes kvällsfodring sen far jag hem och duschar och fixar mig för sängen, skolan dagen efter så jag kan inte vara uppe så himla länge. Åhh, jag hade kunnat sitta här länge till och bara skriva och skriva. Har ni läst Linneas inlägg hon skrev på bloggen, vad tyckte ni om det? haha, jag älskar dig Linnea, vi har så kul när vi är tillsammans och jag blir aldrig less att vara med dig. Vi har samma humor och det kommer bli så sjukt kul imorgon (Måndag) sov nu så gott allihopa och så hörs vi imorgon, det vet ni. Ni är grymma :)
alla har vart små ♥
 
psss... ni har väl inte glömt att följa mig på instagram och twitter? :)
 
Instagram: Cornetto4
Twitter: emmaajohansson1


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: