Lugn dag och inga måsten :)

Emma Johansson / 10 Januari, 2013 - 21:30 / Allmänt

Haft en lugn Torsdag idag och inte haft några måsten :) var på Coop med pappa, vi köpte refill till min mobil, hade inte nå pengar eller gratis sms och de är inge kul att man hör mobilen vibrera när man sitter på lektion och så vill man så gärna svara och så kan man inte, skönt att ha fyllt på den igen :) skulle inte klara mig utan mobilen i en dag :) är så nöjd med min Iphone 4, älskar den telefonen :)
Vad har ni för mobil? :)
Fick en fråga på bloggen från en tjej som heter Sara :)
 
Hej jag har nyss kommit över din blogg och den verkar riktig najs :P
Jag har tänkt starta en egen blogg om du har några tips?? :pp - Tack så otroligt mycket! vad kul att du ska göra det, de är super roligt att blogga. Jag tycker att du ska välja att blogga på blogg.se, älskar själv att blogga här. Lägg gärna upp massor av bilder, musik och så ska du skriva det du tycker är intressant för det är ju din egen blogg, lycka till! ♥
Postat av: Lina

Snäll pappa du har :) Har en samsung och den duger så bra för mig :) Trevlig helg

2013-01-10 @ 23:38:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: