Jag ska träna, träna och träna de här året och ska börja redan idag ♥

Emma Johansson / 28 Januari, 2013 - 12:30 / Allmänt

Min hemska morgon!
 
På schemat står det att jag ska börja 08.40, jag stiger upp vid 8 och fixar mig, fikar och går ut med hunden. Emil gick ut och skulle starta bilen men den gick inte igång, han böt typ batteri sen men iallafall, den gick inte igång och mamma & pappa jobbade och Moffa skulle typ inte hinna till tjugo i. Jag är en sån där person som hatar att komma sent till lektioner och har inte haft en enda sen ankomst i ettan och jag tror inte att jag kommer få de heller för att jag kom sent till sues lektion, jag gav en lapp till henne där jag skrivit som de va. Har tittat på Dexter och har inte fått nån frånvaro tid och jag hoppas det kommer vara så :) den här morgonen har inte vart den bästa morgonen kan jag säga. Hoppas de blir en bättre morgon imorgon.
 
Elvis träning sommar/vinter 2013
 
Den här vintern  och sommaren ska jag träna freestyle och lydnad med Elvis, han älskar freestyle så de blir en perfekt sak att träna med honom, han blir så glad och lydnad är någonting jag verkligen måste träna i vinter för att jag ska kunna satsta på freestylen och för att han ska lyssna på mig. Jag har även tränat agility tidigare och ska träna de också i vinter och sommar och se om han vill träna agility och om han tycker det är roligt. Jag tycker det är jätte roligt att träna agility och vill verkligen också hålla på med det men tycker inte Elvis de är kul så kan jag inte tvinga honom. Träning med en hund ska vara roligt för både en själv och hunden.
 
Jag ska träna, träna och träna de här året och ska börja redan idag ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: