ginatricot.com

Emma Johansson / 06 Januari, 2013 - 17:59 / Allmänt

Lite snygga kläder ni kanske vill klicka hem från min favorit klädaffär, Gina Tricot ♥
 
Ett fint linne för bara 99:- klickar ni på länken kommer ni till den direkt :)
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/linnen/ccollection-ctanktops-p1.html#product_157208
Molly Top, skulle själv köpa den när jag var de men jag var så klantig att jag stoppade väl den nånstans och så hittade jag den inte, fanns bara en i den storleken, vilken otur jag hade, sjukt snygg är den. Den kostar också bara 99:-
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/toppar/ccollection-ctops-p1.html#product_159848
Caroline sweater, sjukt snygg tröja som jag vill ha. När jag var i Luleå fanns den inte i min storlek :( 199:- super fin tröja, nu finns den i XS, vill verkligen beställa ♥
Elly coated zip jeans, sjukt sjukt snygga jeans, 599:- :)
Chloe color jeans, super fina rosa jeans för 199:- jag älskar ju rosa ;)
 
Jag älskar Gina Tricot sjukt mycket, det är den bästa klädaffären jag vet, dom har så sjukt fina kläder ♥
 
Postat av: Lina

Sånna jeans har jag men oranga :)

2013-01-06 @ 18:37:59
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg, bloglovin byte?:D

2013-01-06 @ 20:02:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: