Fredag, Lördag & Söndag <3

Emma Johansson / 27 Januari, 2013 - 17:59 / Allmänt

Fredag:
 
Jag hade bara 2 lektioner i skolan, for och köpte mat innan jag for till stallet och fixade åt Moonis och red Wilma på min lektion. Steffi kom till stallet och efter stallet for vi till Coop med mamma och innan vi for hem körde vi hem henne. Duschade och på kvällen kom Steffi till mig och hon sov över här, kul! :)
 
Lördag:
 
Den här lördagen har vart helt fantastisk, jag, mamma, pappa och Steffi for till Kiruna. Jag och Steffi var och tittade på Oscar Zia, Isak Danielson och Benny Hult från X Factor när dom sjöng och efter att dom hade sjungt så fick jag en autograf av alla 3, lämnade ett brev till Oscar, Steffi tog ett kort på oss 2 och jag fick en kram och jag fotade Steffi och Oscar. När dom var klar med att sjunga och signerna så ser jag Oscar igen på Coop och då sa jag till honom att han är bäst. Vi gick in på frasses och skulle käka så ser jag dom komma in på frasses och ska beställa mat, dom står bakom oss :D vilken underbar dag, en dag jag aldrig kommer att glömma <3
 
Söndag:
 
Har vart med mamma på Coop och så har moffa och anna lena vart här och hälsat på :)
 
Vad har ni gjort ihelgen? :)
Postat av: Lina

Du haft kul i kiruna med din familj :)))) Har bara slappat hela helgen förutom att jag vart på promenader med min hund .Jaja sen har jag suttit framför datan också och kollat på billiga hotell och flygresa till Gällivare ,Ska dra dit upp snart med en go vän :) Ha en trevlig vecka .(Ps Snälla föräldrar du har :) )

2013-01-27 @ 22:58:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: