Familjen betyder så sjukt mycket för mig ♥

Emma Johansson / 07 Januari, 2013 - 18:36 / Allmänt

Familjen betyder så sjukt mycket för mig, jag kan inte vara ifrån familjen länge, jag skulle gå på grans men det blev inte så, jag var där på en prova på dag en gång och det var sjukt kul, skulle lätt kunna börja där bara jag inte är tvungen att bo där. Eftersom vi bor uppe i Koskullskulle så kan man ju inte hålla på pändla (stavning) varje dag, det vart inge grans för mig och man kan vara så tuff hemma och bah "fan vad skönt det ska bli att flytta hemifrån när jag blir 18" och bla bla bla men när man väl är borta från mamma & pappa så är det inte så lätt för vissa, inte då för mig iallafall. Jag fick praoa där och skulle bo tillsammans med en super snäll tjej som heter Rebecka och jag var inte där länge utan pappa kom och hämtade mig och sen praoade jag i stallet resten av prao tiden. Jag grät. Vissa har det lättare än andra att bo från mamma och pappa och vissa har det svårare och jag är en av dom som har svårare och det är inte alls konstigt, det är helt normalt. Jag ska bo hemma länge till :) Grans Naturbruksskola är en helt fantastisk skola och den skolan passar mig jätte bra men när jag var där och praoade så hade vi till en viss tid sen slutade vi och det fanns typ ingenting att göra efter arbetet, det var middag och kvällsmat och sen fick vi bestämma själva vad vi skulle göra och det var ju tur att jag hade en att dela rum med för då kunde vi titta film tillsammans men jag klarade ändå inte av att vara borta så länge som jag skulle vara där. Just nu går jag handels på välkommaskolan och det är en liten klass med super bra klassföreståndare. Jag tycker absolut att det skulle vara hur grymt som helst om det skulle byggas upp en djurskola här uppe i Gällivare för det är ett stort intresse för mig, att få ta hand om djur ♥
Postat av: Lina

Så äre nå ,En del fixar inte va borta från mamma och PAPPA :) :) Ah du verka ju ha en snäll mamma och pappa? :) :D

2013-01-07 @ 18:46:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: