Torsdag!

Emma Johansson / 28 Februari, 2013 - 12:05 / Allmänt

Tjaooo! Torsdag idag och sista skoldan är imorgon innan de är lov, häärligt och slutar 12 också så jag behöver verkligen inte klaga. Imorse tog jag och Linnea bussen till skolan och de är nog första gången jag åker buss till skolan för jag har inte behövt, har ju gått i kullen från 6-års till 9an och börjat i Malmberget när jag började gymnasiet och eftersom mamma har jobbet typ precis brevid skolan så åker jag med henne, bra va? :)
 
Linnea var på matten och idrotten och nu har hon åkt hem, vi gick och käka på nordan också innan :) ska lägga upp 6 klipp från när Julia hade hoppträning snart, dom kommer ut tidigare än dom skulle men de är ju bara bra, håll koll, dom kommer snart <3
 
Efter skolan kör mamma mig till stan, jag och Evelina ska käka på manuella och så ska vi säkert gå runt lite på stan, kul. Har inte vart med henne på jätte jätte länge, när jag kommer hem ska jag bara göra lite idrott och skicka till Lennart och så ska jag nog vara med Linnea igen <3 vad ska ni göra idag? ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: