Tisdag!

Emma Johansson / 12 Februari, 2013 - 16:45 / Allmänt

Hallå alla fina människor! har haft en kort skoldag idag så de va härligt! jag & pappa for och köpte semlor på coop och så tog vi hem grillmat till mig! jag och Linnea har vart på promenad med Elvis och Alice och har läst idrott. Blir att ta de lugnt resten av dagen, ska kolla ett avsnitt från piteå, käka semlor och så ska jag och Linnea ta en till promenad med hundarna.
Blir de en grym tisdagskväll för er? :)
vill ha mina kläder nuuuu :D <3
Postat av: Lina

Fasen va gott med semlor ,men jag föredrar att göra mina egna :)

2013-02-12 @ 17:39:09
Postat av: Tova & Lina - UNBEATEN.SE

Hej! Tänkte ta och tipsa om vår pågående bloggtävling där priset är en supersnygg huvtröja från Kingsland i valfri färg och storlek. (värde ca 850:-) Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen: http://unbeaten.se/2013/february/vinn-en-huvtroja-fran-kingsland-i-valfri-farg-och-storlek.html#comment

Kram! /Tova & Lina ~ Unbeaten.se

2013-02-12 @ 18:00:13
URL: http://www.unbeaten.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: