Söndag, dagen innan Måndag :)

Emma Johansson / 17 Februari, 2013 - 12:45 / Allmänt

Hejsan Svejsan! har vart hundvakt till lilla Alice från igår och ska vara idag också och tänkte gå på en promenad med hundarna om ett tag, ska sätta på mig lite kläder och borsta tänderna sen ska jag hoppa in i duschen :) ska städa rummet sen och byta sängkläder så de blir rent och snyggt. Skola imorgon igen men börjar 08.40 så får ändå lite sovmorgon men ändå tråkigt att stiga upp så tidigt :) blir att fara på BHK malmen imorgon, de är årsmöte :) åhh, snart är de sportlov, så himla skönt :)
åhhh vad ni är underbara, jag älskar er så himla mycket ♥
Postat av: Lina

Fina hundar ,Din hund är så lik min Jackrussel :)))))

2013-02-17 @ 15:28:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: