Måndags kväll :)

Emma Johansson / 04 Februari, 2013 - 20:43 /

är typ klar för sängen redan, ska byta kläder sen :) skönt att vara typ helt färdig tidigt så man slipper fixa sig ganska sent :) sitter just nu och mobilbloggar och lyssnar på tvn samtidigt :) när mamma och pappa har tittat klart allt dom ska slår jag igång Big Brother och tittar de innan jag hoppar i sängen :) idag har jag vart i skolan, slutade inte så jätte jätte sent, skönt och slutar ännu tidigare imorgon, slutar halv 2 men stannar i skolan en timma extra för mamma slutar halv 3 så då kan jag passa på att sitta vid datan och plugga lite idrott :) jag och Linnea har också vart på en lång promenad med Elvis idag, ååhh känns som att jag kan sitta hur länge som helst och skriva här men tänker avsluta detta inlägg strax och så får ni ett eller fler inlägg lite senare, hoppas ni har haft en grym måndag, puss :)

Sötvovvarna :)

Postat av: Amanda

Finaste vovvsingarna har vi då Emma! :)

2013-02-07 @ 21:58:28
URL: http://www.aampan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: