Måndag!

Emma Johansson / 11 Februari, 2013 - 11:43 / Allmänt

Helluu! sitter nu i skolan på Maris lektion och vi är ju klar med vårat arbete så jag får väl sitta och chilla men de är väl inte helt fel :) har haft sovmorgon idag och kommer ha de imorgon också, börjar 09.00 och då har jag Mari igen :)
 
Vad jag ska göra i veckan kan ni läsa nedan!
 
Måndag: Vara med Linnea, hämta ut pengar och läsa en skolgrej, blir en lugn Måndag.
 
Tisdag: Läsa en skolgren och fettisdag <3
 
Onsdag: Tandis, Stallet, hoppträning <3
 
Torsdag: Alla <3 Dag, ska ut och äta med kusinen på thai, myyyyyysigt <3
 
Fredag: Stallet <3
 
Lördag: Melodifestivalen och käka gott <3
 
Söndag: Chilla <3
 
 
En låt jag la upp igår men grym är den <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: