Fredag <3

Emma Johansson / 22 Februari, 2013 - 19:10 / Allmänt

Har inte haft så jätte jätte bra uppdatering, sorry! är hemma nu och har vart i stallet och ridit lektion, vi hade markarbete och jag red Fabbe. Gick jätte bra och jag är jätte nöjd. Har vart på Coop och Ica och har suttit och tittat på 112 på liv och död, jätte bra program, har ni sett det? :)
 
åhhhh vad skönt med Fredag, ska sova lääänge imorgon och det kommer bli så himla skönt, är så himla less på att stiga upp tidigt för att åka till skolan, är avis på min syrra som får sova och på min kusin som också få sova, fuuuusk men har lov vecka 10 och satan vad jag ska sova, kommer bli så skönt <3
Postat av: Marlene

Fin blogg :) Ha en bra fredag!

2013-02-22 @ 19:39:09
URL: http://nattstad.se/marl3n3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: