Ellamonte's Cornetto Real Class ♥

Emma Johansson / 04 Februari, 2013 - 12:50 / Allmänt

Sommaren 2010 är en underbar och helt fantastisk sommar som jag har vart med om. Den sommaren köpte vi en liten hundvalp vid namn Ellamonte's Cornetto Real Class. Har länge velat ha en liten hund att gå ut med. Har alltid vart roligt att gå ut med andras hundar när jag själv inte hade hund och nu har jag en som trippar inne och som jag kan mysa med hur mycket som helst och som jag kan gå ut med hur mycket jag vill. Det är en liten Jack Russell hane som vi har döpt till Elvis. En helt underbar och fantastisk hund som jag älskar så himla mycket. Han betyder så himla mycket för mig och han sviker aldrig en. Jag kan lita på han till 110% och det kommer jag alltid att göra. Min lilla gosse, han är så söt. Har länge velat ha en egen hund och tänk, nu har jag en egen, en egen liten vovve där hemma ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: