Chill engelska lektion :)

Emma Johansson / 06 Februari, 2013 - 11:54 / Allmänt

Sitter på engelska lektionen men gör inte mycke för jag är klar med det jag ska göra och sue pratar omdömmen med Markus just nu. Kan chilla framför datan tills de händer något annat. Jag skulle egentligen ha extra engelska 14.30 idag men har flyttat den till fredag klockan 11.00 till 12.00 så jag slutar 12.15 idag, häärligt! tidigare har onsdag i skolan vart riktigt riktigt jobbig. Ante kör mig till stallet idag, far tidigt idag, ska fixa allt åt Moonis, rida lektion och så ska jag mocka åt Joanna :) vet inte när jag kommer hem men om jag inte bloggar nått i stallet så hörs vi igen när jag är påväg hem, kram <3
Postat av: Friskey

vilket fint träns! Vart är det ifrån ? :)

2013-02-06 @ 17:35:51
URL: http://friskey.weride.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: