Alla <3 Dag

Emma Johansson / 14 Februari, 2013 - 21:52 / Allmänt

Hejsan alla! har haft en jätte bra alla hjärtans dag! for till thai efter skolan med min fina kusin, åt friterad kyckling med ris och sössur sås och så var vi på stan. Har också hämtat mitt hööks paket idag med pappa, har beställt ett par byxor som jag ska ha under mina ridbyxor, är ett par leggins eller hur man ska säga och så beställde jag en fleece jacka, en tröja, en t shirt och en mössa :) kommer att komma bilder på allt. Är jätte nöjd med dagen! hur har ni firat alla hjärtans dag? :)
 
Imorgon är de Fredag, slutar 12.00 om jag inte får sluta tidigare, har hål från 9.30 till 11.00 tror jag de va för jag behöver inte gå på matten eftersom jag gjorde provet idag, klarade de också! skönt. Har klarat precis alla prov jag har gjort, härligt! så jobbigt att göra om :) far till stallet efter skolan och fixar åt Moonis och så rider jag lektion klockan 15.00, tar med alla mina nya kläder imorgon, kul <3
 
Snart kommer de ut 2 grymma låtar, en med Cody Simpson och en cover an Gangnamn Style, håll koll <3
Postat av: Lina

Fått present av min snälla syster ,sen var jag på stan och köpte kläder en jacka och byxor ...

2013-02-14 @ 21:55:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: