23.15

Emma Johansson / 07 Februari, 2013 - 23:15 / Allmänt

Hejsan! har inte alls gjort så mycket idag. Hade en rätt så lång skoldag idag men imorgon slutar jag 12.00 :) for på macken och köpte en korv i baguette efter skolan och sen följde jag med pappa & mamma på Coop. For hem och läste en grym blogg och käkade middag :) har haft en lugn dag idag! börjar 09.45 imorgon så jag får sovmorgon, skönt :) far till stallet direkt efter skolan och kommer hem på kvällen, ska ha Moonis, rida lektion och hjälpa Julia med hennes kvällsfodring :) ska snart sova, godnatt på er och jag hoppas ni har haft en jätte bra Torsdag, puss <3
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Åh tack du! :)

2013-02-08 @ 16:27:53
URL: http://ponnydressyr.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: