Stallet <3

Emma Johansson / 08 Augusti, 2013 - 21:11 / Allmänt

For till stallet och hjälpte Julia med kvällsfodringen och så red jag Moonis. Nu är jag hemma och ska nog gå och göra lite nudlar strax. Joo, jag gör de, haha. Nu är de 8 dar kvar tills vi far till Kalix och 9 dar kvar tills vi far till Stockholm & Turkiet, det ska bli så himla roligt :D vi kommer ha så himla roligt :)
 
 
 
Postat av: Lina

Turkiet gu så härligt ,Åker nå dit nästa år jag :) att jag ska åka till Gällivare också .Längtar :))))

2013-08-08 @ 21:25:15
Postat av: Anonym

Hej. Skriver här för jag vill vara lite anonym. Men såg på Facebook att du vill ha bort näthat och liknande. Det är förståeligt. Det vill nog alla. Du skriver också att man inte ska skriva att folk är till exempel fula även om man tycker det. Och det är ju också förståeligt. Meen, sen lägger du upp statusar i stil med "gilla så betygsätter jag ditt utseende i chatten". Där går du helt emot dig själv. För av vilken anledning skulle det vara desto mer annorlunda än att skriva till folk att dom är fula, eller mindre fin. Skulle du nu ge alla MVG så förlorar ju hela grejen poängen. Du gör ju givetvis som du vill då det är ett fritt land, men ville bara göra dig lite uppmärksam på din dubbelmoral eller vad man vill kalla det. Tycker annars att det är superbra att du försöker få bort mobbing och näthat, så fortsätt med det, men att tänka igenom stora som små saker en extra gång skadar inte. Hoppas du inte tar illa upp, ville bara förklara hur jag ser det från mitt håll. Ha en bra dag!

2013-08-09 @ 06:07:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: