Snart flyger vi till värmen <3

Emma Johansson / 12 Augusti, 2013 - 15:40 / Allmänt

Tjenare Tjenare! snackade skype till sent på natten, jag är ju en sån som lägger mig sent så fort jag kan. Är en riktig nattmänniska. Blir att lägga sig tidigare då jag ska me Linnea till stan, så bara att lägga sig och försöka sova tidigare helt enkelt. Ska börja packa vad jag ska ha med mig utomlands idag, snart flyger vi till värmen. 5 dar kvar. <3
 
Måndag (idag): Packa :)
 
Tisdag: Stan med Linnea :)
 
Onsdag: Stallet, hoppträning <3
 
Torsdag: Fixa för på Fredag drar jaaaaaaag <3
 
Fredag: Fixa iordning det sista och på eftermiddagen tar jag och Linnea bussen till Kalix <3
 
Lördag: Vi far till Luleå tidigt på morgonen och flyger därifrån till STOCKHOOOOOOOOLM och är där och shoppar, vi ska på Victoria Secret på Arlanda och så tar vi snabb tåget in till stan, det kommer bli så jävla kul och senare på Lördag flyger vi till Side i TUUUUUUUUURKIET, vi ska bo på Sea world resort & spa. Vi är där i en vecka, kommer hem dagen innan skolan börjar. 25e :D kommer vara grymma dagar :D <3
 
Söndag: TUUUUUURKIET <3
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: