skriver om 10 till :D

Emma Johansson / 15 Augusti, 2013 - 00:33 / Allmänt

Emma Sannelind: En jätte snäll tjej som är jätte duktig på att rida :)
 
Sara Olofsson: En super snäll, söt och rolig tjej jag skulle vela lära känna bättre :)
 
Kevin Lagbo: En galen och snäll kille som har gått i samma klass som mig :)
 
Joakim André Roos: En snygg och jätte snäll kille :)
 
Moa Johansson: En snäll, rolig och söt tjej som jag har roliga minnen med :)
 
Linnea Landström: En snäll, söt och rolig tjej jag har umgåtts med förut och som går i min klass nu :)
 
Isak Karlsson: En snäll kille jag inte känner men du verkar vara jätte rolig att vara med :)
 
Jessica Köhler: En jätte snäll tjej som är grym på att fota :)
 
Celine Johansson: En söt och snäll tjej jag har umgåtts med lite grann förut :)
 
Jennifer Wettainen: En super snäll och söt tjej jag inte känner men skulle vela lära känna dig :)
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: