skriver om 10 till <3

Emma Johansson / 29 Augusti, 2013 - 22:30 / Allmänt

Linnea Hedberg: Du är en jätte bra kompis som jag kan lita på till 100%, vi måste umgås <3
 
Lisa Åkerlund:  Du är en jätte bra kompis som jag kan lita på till 100%, vi måste umgås <3
 
Hanna Brynefall:  Du är en jätte bra kompis som jag kan lita på till 100% och du är super rolig :D
 
Johannes Nordström: En jätte snäll och snygg kille :D
 
Evelina Wallin Engman:  Du är en jätte snäll tjej som jag kan lita på till 100%, du verkar jätte rolig, vi måste umgås <3
 
Kasper Fyrén: En galen kille och du är sjukt snäll och rolig :D
 
Ronja Rosenberg: En jätte snäll tjej som är super duktig på rita och fixa bloggar :D
 
Felicia Unga Nilsson: En jätte snäll tjej som är super duktig på att rida :D
 
Moa Wilén: En söt och snäll tjej jag skulle vela lära känna :D
 
Felix Wasell: En jätte snäll kille, snygg är du också :D
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: