Sen är det min tur att stå där med en studentklänning och studentmössa :D

Emma Johansson / 04 Augusti, 2013 - 01:17 / Allmänt

Haft en bra dag, jag for till stan med en saknad vän, inte umgåtts med henne på jätte länge, vi for till stan och bara chillade, gick runt på lite affärer och sen snackade vi utanför gallerian tills bussen gick. For hem, har mest suttit vid datan, gick med hunden och så käkade jag tacos från igår (fredag), s*tan vad gott, älskar tacos :)
 
Jag är ju en kvällsmänniska så jag är vaken ännu och blir de nog länge till :) suger att gå och lägga sig tidigt :) ska verkligen njuta dom sista veckorna jag har sommarlov, sen börjar skolan igen och då börjar jag andra året på handelsprogrammet, sen är det min tur att stå där med en studentklänning och studentmössa, tror ni jag längtar? de gör jag verkligen. Den dagen kommer vara så sjukt rolig och en dag jag aldrig kommer att glömma.
 
Tänk när vi får gå runt i skolan och sjunga "vem vill va en etta nu, ingen ingen alls, vem vill va en tvåa nu, ingen ingen alls, vem vill va en trea nu, alli allihop" åhhhh vad de kommer bli kul. Sen kommer jag inte sitta i en skolbänk nå fler gånger och skönt kommer det att bli. 2 år kvar bara, fort första året har gått. Glad för de :)
 
vilken klass ska du börja i? :)
 
 
Jag & min tvillingbror Emil, där var vi inte gamla :)
 
 
Godnatt alla läsare, hoppas ni haft en grym Lördag <3
Postat av: ELIN

Sv: Hej du! Allt är bra med mig... tror jag? Själv då? :) Söt blogg!

& som svar på frågan du ställde i inlägget så ska jag börja 1:an... igen... gått om 2 gånger (först 9an & nu 1an) tyvärr :(

2013-08-04 @ 01:59:43
URL: http://wahhlgren.blogg.se
Postat av: jaana

Åh, vilka härliga tider! Kom ihåg att njuta också, för den tiden kommer inte tillbaka! :) Längtar tillbaka till studenten och får fortfarande lite rusningar när jag hör och ser studentflak. Tiden går fort!

2013-08-04 @ 09:07:21
URL: http://bananajaana.blogspot.se
Postat av: Johanna E.

Tog studenten i år, fy vad mycket skratt och tårar. Det var underbart, men ändå jobbigt på samma gång :(

2013-08-05 @ 23:56:57
URL: http://www.johannaeklund.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: