GÄSTBLOGGAR LITE ÅT EMMA

Emma Johansson / 02 Augusti, 2013 - 02:31 / Allmänt

Godkväll på er Emmas goa läsare
 
Emma ville att jag skulle gästblogga här på hennes blogg, why not lixom.. mitt i natten och jag sitter bara och glor på fb ändå, haha.
Tror inte jag är så bra på dehär.. men iallafall jag heter Moa och är 17år, jag driver också en blogg.. länkar den nedanför.. min blogg handlar inte om något, jag bara skriver de jag känner för och när jag har lust.Jag bor i norrköping och går 1an på gymnasiet, går någon linje där vi jobbar mycket med hästar och rider osv flera dagar i veckan, riktigt skönt. Men de jag gillar att göra är att resa runt, festa och bara leva livet helt enkelt, jag är en som sällan bryr mig om vad folk tycker.. eller i stort sett aldrig, haha.. och yolo heter jag i mellannamn, lixom fan vi är unga vi kan ju inte ha tråkigt och en massa regler.. gör vafan du vill och skrik yolo. Jag rider också, eller ah det gör vi ju i skolan, men jag har ridit sen jag föddes haha, fick min första ponny i doppresent och har haft han som tävlingsponny till jag blev 13 då bytte jag till min nuvarande tävlingsponny, en D-ponny. Men min första ponn finsn fortfarande kvar hos oss, min syrra rider honom nu. Iallafall just för tillfället tävlar jag banhoppning och fälltävlan!
 
Men alla som klickat sig in eller i vanliga fall läser emmas blogg tycker jag ska fortsätta med de, för hon är en tvärgo tjej som är värd att följa! ;)
här har ni min blogg och fb, följ gärna puss och godnatt!
http://www.nattstad.se/johanssonmoa
http://www.facebook.com/moa.johansson.583
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: