:D

Emma Johansson / 28 Augusti, 2013 - 23:05 / Allmänt

Felicia Nilsson: En jätte snäll tjej som jag vill lära känna, du verkar vara en super rolig tjej att umgås med :)
 
Sara Forss: En sjuukt bra och rolig kompis, du är jäääätttee snäll <3
 
Petter Källsenius: En jätte snäll och snygg kille :)
 
Emma Abrahamsson: En jätte snäll tjej som jag kan lita på till 100% fast jag inte brukar umgås med dig :)
 
Lisa Mosesson: En snäll tjej som går i samma ridgrupp och klass som mig, rolig är du också :)
 
Kevin Lagbo: En galen och super snäll kille som gått i samma klass som mig :)
 
Sanna Rörland: En sjukt snäll tjej som gått i samma klass som mig, saknar dig <3
 
Victor Köhler: En snäll och jätte snygg kille :)
 
Eddie Taawo: En jätte snäll kille jag inte känner men du verkar vara sjukt rolig :)
 
Filiph Gustafsson: En jätte snäll, rolig och snygg kille :)
 
Postat av: Emma

Detsamma! :)♥

2013-08-28 @ 23:21:20
URL: http://fames.se/emmaabrahamsson
Postat av: Anonym

Same to you, sen kan vi lägga till att du har jäkla snyggt hår också! =) / L

2013-08-29 @ 08:17:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: