28 Augusti, Onsdag! :)

Emma Johansson / 28 Augusti, 2013 - 21:36 / Allmänt

Igår kväll var det Idol, satt och tittade på de, helt klart världens bästa program. Snart är den här Onsdan slut, haft en chill skoldag idag, for och köpte en korv i baguette efter skolan och sen for jag till stallet och fixade allt till Moonis och hoppade Fabbe på hoppträningen. Vi hoppade en bana med 8 språng, duktig ponny :) det gick bra, jag är nöjd. Lotta är grym :D
 
Har käkat, duschat och tittat idol, nu sitter jag och bloggar och lyssnar musik, skola imorgon, börjar 08.50 och imorgon börjar vanliga lektionerna. Usch säger jag bara, pallar inte med skolan, haha! så less men nu är det inte länge kvar tills jag tar studenten. Säger ett ord. HÄRLIGT!
 
 
Glöm inte att följa mig på instagram, Cornetto4 :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: