Tisdag

Emma Johansson / 16 April, 2013 - 13:55 / Allmänt

Hello my friends! Det är Linnea som skriver, vad gör ni? Jag sitter hos mig med Emma och lyssnar när hon sjunger (inte så fint hehe). Äntligen börjar det bli våååååår! :D Så himla najs. Jag har gjort en antingen eller till dig Emma så fyll i nu, välj bara en!
 
Chips/Ostbågar
Jag/Elvis
Hästar/Hundar
Borsta tänderna/Duscha
Piteå/Turkiet
Jag/Jag (hehe)
Oscar Zia/André Zuniga
 

eftersom min kusin nu har valt såna frågor jag måste svara båda på nästan alla så är det inte så lätt att välja men jag har inte gjort som Linnea säger för det skiter jag i, haha jag har svarat båda på vissa :)
 
Jag tycker såklart att Linnea också ska få en antingen eller vad tycker ni? :)
 

Jag (Emma)/Bamse
Godis/Popcorn
Beyoncé/Ne-yo
Ben & Jerrys/Chips
Tollare/Golden (hundras)
Dator/Mobil
Stockholm/Piteå
 
såklart så väljer jag också två om du gjorde det ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: