Mobbning ska stoppas!

Emma Johansson / 16 April, 2013 - 16:08 / Allmänt

Varför ska man egentligen mobbas? jag förstår verkligen inte, mobbning förekommer bland unga men jag säger inte att det inte förekommer bland vuxna också men bland unga vet jag att det förekommer och jag förstår verkligen inte varför. Varför ska man utsätta någon annan människa för elakheter, jag tror inte att den som mobbar själv skulle vela bli utsatt. Är man ett gäng som mobbar en annan människa, såklar man är tuff då men kommer ett gäng mot en själv och mobbar så är man inte så modig, jag skulle bli rädd och såklart jätte ledsen. Unga tjejer kan vara riktigt riktigt taskiga, snacka skit och lämna andra utanför och det är verkligen inte okej. Alla ska få vara precis som dom vill, gillar man inte en person så är det bättre att lämna han/hon ifred. Alla ska må bra och känna att dom är välkommen. Till er mobbare:
tänk efter innan ni säger eller gör något och BEHANDLA ANDRA SOM NI SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD!
 
Postat av: Lina

Så bra skrivit,Hade en vän en gång som har utsatt mig för många taskiga grejor han ljög ljög och lura mig sen kan han inte ens be om förlåt .Den personen tänker jag på än idag och kommer se till att han ber mig om förlåt en dag för allt han utsatt mig för ....

2013-04-16 @ 17:06:36
Postat av: Lina

Ska skriva att han har sårat mig fruktansvärt ,att mobba och att såra en vän är samma sak .Kommer aldrig glömma vad han gjort mig och att mitt liv inte är ds som förut tack vare honom ..Men mycket bra skrivit av dig..

2013-04-17 @ 21:13:41
Postat av: Heiduskaja

Hej! Jag driver en Bullt & Depression Campaign på min blogg, dvs eller kampanj som jobbar mot mobbning och depressioner, skulle vara väldigt glad om du hörde av dig så kanske vi kan samarbeta? :) Kram!

2013-04-17 @ 22:06:51
URL: http://www.heiduskaja.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: