hemma från Stockholm :)

Emma Johansson / 07 April, 2013 - 22:57 / Allmänt

Hejsan allihopa! nu är jag hemma från huvudstaden och jag saknar det, vill verkligen tillbaka dit nu, vill vara där nu, åhh vad jag älskar Stockholm :) jag har haft fantastiska dagar i Stockholm tillsammans med Steffi, Moa, Anna och Helena. Vi kom fram till Stockholm tidigt på Fredag, vi tog morgon tåget som gick 06.00 och så käkade vi lite när vi kom fram och så for vi in till stan, shoppade, käkade lunch och så käkade vi middag på en fin resturang :) på Lördag och idag har det varit styrelseutbildning hela dagarna :) är nu hemma och har packat upp och ska strax hoppa in i duschen och sen borstar jag tändena innan jag går och tittar Let's Dance, såg inte den i Fredags då jag var i Stockholm, mamma ringde mig och sa vem som åkte och så sa hon hur mycket poäng Oscar fick :) det här blir det sista inlägget för idag och så hörs vi imorgon igen :) har lagt upp bilder från Stockholm under tiden jag var där, underbara och fina bilder som jag har tagit, har tagit både från stan och från hotellet <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: