Godmorgon Godmorgon!

Emma Johansson / 17 April, 2013 - 08:30 / Allmänt

Godmorgon Godmorgon! sitter i skolan och chillar, det är nationella idag (muntliga) och jag ska först redovisa imorgon och jag är klar så jag ska ta de lugnt :) logga in på mailen och såg att 2 stycken hade skrivit på ask till mig och en skrev det här.
 
Grattis du har vunnit en skönhetsoperation! Ingår; vaxning av bikinilinje, rakning för dina buskar under armhålan, plockning av dina fula ögonbryn, 829 kg smink för din fula face, silikontuttar mer behöver jag inte skriva om dom och grädden på toppen får du snygga kläder istället för dina fula! XoXo
 
Men tack så otroligt mycket, när är det så jag vet när jag måste packa, har verkligen vela ha det här och äntligen har jag vunnit det. TACK, TACK, TACK! nämen seriöst om du läser det här skiter jag i om du sitter och garvar åt mig men asså hur barnslig får man vara, hur gammal är du egentligen, läste du mitt inlägg igår om mobbning? Förstår verkligen inte varför du ens skrev det där till mig. Så sjukt jävla omoget av dig, lägg din energi på något annat än att skriva taskiga saker till andra. Skärp dig!
 
arg.....
Postat av: Gabbi

Seriöst?! H*n är bara avundsjuk !!<3 bry dig inte om det där

2013-04-17 @ 09:31:11
URL: http://www.gabriiellanorenn.blogg.se
Postat av: Martina

Är bara dom som själv mår dåligt som måste tracka på andra! Bry dig inte i de ;)

2013-04-17 @ 10:00:45
Postat av: Linnea

Så jävla barnsligt...

2013-04-17 @ 10:36:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: